بهترین جنبه طراحی سایت فروشگاهی وردپرس - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

نقشه سایت

مشتریان میتوانند با شما تماس بگیرند ،درخواست قیمت کنند ،قرار ملاقات بگذارند و…

تا شما بتوانید محتوای خود را با جهان به اشتراک بگذارید. افراد زیادی با اهداف مختلفی به سراغ طراحی وب می‌آیند و به خاطر اهدافشان ممکن است هر کدام از مدل‌های زیر را برای وبسایت خود انتخاب کنند.

در گام دوم لازم است مخاطب سایت خود را بشناسید، شما کدام دسته از افراد را مخاطب سایت خود قرار میدهید؟ پاسخ به این سوال در زمینه طراحی ظاهری سایت به شما کمک کند و امکانات را متناسب با نیاز مخاطب در وب سایت قرار میدهید.

در واقع منبع باز به معنای پیشرفت مداوم، پاسخگویی و استفاده رایگان برای همه است.

وب سایت های امروزی بر دو سبک وب سایت اختصاصی و وب سایت مبتنی بر الگو مانند وب سایت وردپرسی طراحی و عرضه اين سايت میشوند.

 هرچند ممکن است که این کار به نظر بیهوده برسد ، اما هر المان کهنه شده‌ای که در وب سایت شما قرار دارد می تواند بر دیدگاه مخاطبان  شما تأثیر منفی بگذارد و در نتیجه باعث کاهش عملکرد کلی و فروش شما شود.

حتما دانلود کنید: آموزش طراحی سایت با وردپرس از صفر تا صد (رایگان)

شما می‌توانید یک عکس یا یک ویدیو را به عنوان زمینه وبسایتتان قرار دهید یا از رنگ برندتان استفاده کنید.

طراحی گرافیک سایت شامل صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی بصورت کاملا اختصاصی

-- بر اساس فایل های فیگما شاید نیاز باشه قالب اختصاصی طراحی و کد نویسی شود یا اینکه قالب آماده خرید کنیم و شما اختصاصی کنید.

 در حالی که وردپرس از انواع زبان های برنامه نویسی استفاده میکند، برای استفاده از سایت وردپرسی نیازی به دانستن هیچ یک از آنها ندارید.

مجموعه وب جوان علاوه بر ارائه خدمات در حوزه راه اندازی اولیه وب سایت ،در طول این مسیر همراه شما بوده و با پشتیبانی مداوم به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

هر جا که با مشکل مواجه شدید به کدهای آن مراجعه کنید. این بهترین تمرین برای تسلط یافتن است.

Report this wiki page